01
01
Description slide 1 Image ©
02
02
Description slide 2 Image ©
03
03
Description slide 3 Image ©
04
04
Description slide 4 Image ©

В Україні змінюються правила прописки: що потрібно знати про новації

Кабінет міністрів України затвердив правила реєстрації місця проживання та порядок передачі органами реєстрації інформації в Єдиний державний демографічний реєстр.

 Про це йдеться в урядовій постанові від 2 березня 2016 року №207.

Згідно з прийнятими правилами, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою (у разі, коли у відповідності з законом виконавчий орган сільської ради не створено), на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної чи міської ради.

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Реєстрація місця проживання/перебування чи зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або його представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.

 

Реєстрація місця проживання здійснюється лише за однією адресою.

Для реєстрації місця проживання особа або його представник подає:

1) заяву;

2) документ, у який вносяться відомості про місце проживання;

3) квитанцію про сплату адміністративного збору;

4) документи, що підтверджують:

- право на проживання в житлі (наприклад, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, що набрало законної сили, про надання особі права на вселення в житлове приміщення і таке інше);

- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи — довідка o прийняття на обслуговування в установі, закладі (для осіб, які перебувають на обліку в цих установах або установах);

- проходження служби у військовій частині, адреса якої вказується при реєстрації, — довідка o проходження служби у військовій частині (для військовослужбовців, крім строкової служби);

5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

6) заява про зняття з реєстрації місця проживання особи (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям c реєстрації попереднього місця проживання).

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання особи інші документи.

Також в постанові зазначено, що передача інформації o реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб з реєстрів територіальних громад в Єдиний державний демографічний реєстр здійснюється після введення в експлуатацію відповідних програмних засобів.

На період до 1 січня 2017 року інформація від виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, їх посадових осіб, сільських голів, що здійснюють реєстрацію/зняття c реєстрації місця проживання/перебування в Єдиний державний демографічний реєстр може передаватися у паперовому та електронному вигляді.

Copyright 2015 Глибоцька РДА - В Україні змінюються правила прописки: що потрібно знати про новації.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free
Версія сайту для
людей з вадою зору