Для дистанційної роботи - використовуйте електронні сервіси ДФС України

Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС  sfs.gov.ua, постійно збільшується. Зазначене дозволяє платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджує їх час, скорочує до мінімуму контакти з органами ДФС.

На сьогодні, не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків береться на облік  протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Завдяки електронному сервісу з укладання Договору про визнання електронних документів, платник подає звітність до податкової інспекції в електронному вигляді, реєструє податкові та акцизні накладні у Єдиному реєстрі податкових або акцизних накладних.

А найпопулярнішим електронним сервісом є Електронний кабінет платника, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС і платників у режимi реального часу та який на сьогодні забезпечує широкий спектр послуг для суб’єктів господарювання.

Найбільш запитуваними послугами Електронного кабінету платника є  сервіси систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального (перегляд проведених операцій в системі та отримання інформації про рух коштів на електронному рахунку), листування з органами ДФС в електронному вигляді, стан розрахунків з бюджетом (сплата податків, зборів, платежів для фізичних осіб та перегляд даних щодо розрахунків з бюджетом).

Детальніше...

Електронний кабінет – послуги в режимі онлайн

Чернівецька ОДПІ нагадує про функціонування електронного сервісу ДФС – «Електронний кабінет». Зазначений сервіс  забезпечує он-лайн взаємодію платників податків  з фіскальними органами.

Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного  Інтернет – порталу для платників податків, робота в якому здійснюється в режимі реального часу та не вимагає використання додаткового програмного забезпечення.

Сервіс для платників включає дві функціональні частини:

- відкриту (загальнодоступну);

- приватну (особистий кабінет).

У відкритій частині платники можуть переглянути інформацію із загальнодоступних реєстрів, скористатися податковим календарем,  ознайомитись з бланками звітності, довідок, запитів і заяв, переглянути контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.

Скористатись приватною частиною може лише сам платник податків за допомогою свого електронного цифрового підпису, яка відкриває для нього безліч можливостей, а саме:

- заповнити і подати звітність;

- сформувати податкову накладну/ розрахунок коригування і зареєструвати їх і ЄРПН;

Детальніше...

Державна фіскальна служба України запрошує взяти участь у тестуванні E-Receipt

ДФС забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt, що розробляється службою в рамках реалізації експериментального проекту, розпочатого Мінфіном відповідно до постанови Кабміну щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Для тестування пропонується безплатне клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет) для операційних систем Windows та Android, що розміщене за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt. Наступним етапом буде розробка програмного забезпечення для операційної системи IOS.

Для реєстрації кас та касирів у приватній частині Електронного кабінету створено електронний сервіс «Експериментальний проект РРО».

Даний сервіс надає можливість платникам обрати із запропонованого списку господарську одиницю, де розміщено касу, пілотний проект, у якому вона візьме участь, та зареєструвати в режимі он-лайн касу та касирів.

Для того, щоб розпочати роботу з касою необхідно відкрити зміну, сформувати електронний чек.

Формування електронного чеку здійснюється за допомогою довідника номенклатури товару, який необхідно заповнити до початку роботи з касою відповідно до інструкції користувача, що розміщена за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt.

Детальніше...

На Глибоччині фіскали, владники та підприємці працюють над збільшенням фінансового ресурсу громади

Упродовж вересня на Глибоччині тривають інформаційні рейди представників фіскальної служби та Глибцької РДА. Голова комісії з реорганізації Чернівецької ОДПІ  ГУ ДФС у Чернівецькій області, заступник начальника – начальник Глибоцького відділення Володимир Петкович і перший заступник голови Глибоцької РДА Віталій Коломієць зустрічаються з місцевими підприємцями.

З підприємцями Кам'янки, Волоки, Тереблече, Опришен, Стерче посадовці шукали джерела збільшення фінансових ресурсів громади Глибоччини за рахунок детінізації продажу підакцизних товарів, легалізації найманої праці та доходів населення, унеможливлення обігу неврахованої готівки та зменшення обсягів тіньової економіки.  .

Як зазначив Володимир Петкович, суб’єкти господарювання перераховують роздрібний акциз до бюджету, а сплачує його кожен, хто придбаває підакцизну продукцію.  Саме тому, споживачі разом із фіскальними органами повинні стати надійними “контролерами” для тих підприємців, які ухиляються від сплати роздрібного акцизу. Для цього треба вимагати чек при купівлі підакцизного товару.

Під час спілкування посадовець пояснив бізнесменам суть інноваційної системи реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операції, яку можна встановити на будь-який сучасний настільний або мобільний пристрій — комп'ютер, планшет або смартфон. Система складається з програмного забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також інтегрована з Електронним кабінетом платника. Для внесення своїх мобільних пристроїв до бази e-Receipt, підприємцям не потрібно буде подавати до контролюючих органів паперові документи або платити за це абонентську плату. Реєстрація пристроїв відбуватиметься он-лайн і безкоштовно. Важливо, що система e-Receipt працюватиме цілодобово та інтегруватиметься з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами.

Детальніше...

Про електронні чеки і роботу без касових апаратів - під час «гарячої лінії»

Нещодавно відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» про пілотний проект щодо використання смартфонів і планшетів в якості касових апаратів. На запитання відповідала начальник управління обслуговування платників Чернівецької ОДПІ Оксана Дьоміна.

Посадовець розповіла, що дана система передбачає програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС України, а також буде інтегрована з «Електронним кабінетом».

Можливості електронної системи Е-Receipt (електронний чек), це:

- використання новітніх моделей комплексів та їх миттєва фіскалізація;

- використання контрольно-звітної інформації, що передається від пристрою (чеки) суб’єктами господарювання, для самоконтролю та громадянами для захисту їх прав як споживачів;

- відмова від друку паперових чеків;

Детальніше...

ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА БУКОВИНИ КОНТРОЛЮЄ СПЛАТУ АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ

У  Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області розповідають, що з метою забезпечення надходжень до бюджетів територіальних громад акцизного податку, проводять заходи по виявленню та притягненню до відповідальності осіб, які займаються роздрібною торгівлею алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів без відповідних дозволів та порушують правила торгівлі підакцизної продукції, а також аналізують сплату акцизу всіма торговцями підакцизної продукції.

В рамках виконання заходів впродовж восьми місяців поточного року  працівниками управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Чернівецькій області проведено 172 фактичних перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію алкогольних напоїв, тютюнових виробів та інших підакцизних товарів.

Як наслідок, за порушення вимог діючого законодавства у цій сфері застосовано фінансових і штрафних санкцій на 2,7 млн. грн. та анульовано 15 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами за продаж алкоголю та тютюнових особам, які не досягли 18-річного віку.

Детальніше...

Пошукову систему ЗІР модернізовано

Інформаційно-довідковий департамент ДФС інформує про внесення змін у пошукову систему Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР), зокрема, розділів «Запитання-відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та підрозділу «Письмові звернення» розділу «Єдиний реєстр ІПК, Електронний кабінет, письмові звернення».

Відтепер, скориставшись новою функціональною кнопкою «Нове у розділі», користувачі ЗІР мають можливість в один клік здійснити вибірку та ознайомитись із запитаннями-відповідями, документами, відповідями на письмові звернення або всіма одночасно (в залежності від обраного джерела пошуку), внесеними в ЗІР протягом останніх семи календарних днів. Крім того, у разі необхідності ознайомлення з інформацією за відповідним тематичним напрямом, критерії можуть бути додатково деталізовані по обраному податку (збору, платежу, внеску), напряму пошуку, типу платника, ключовим словам тощо.

Одночасно звертаємо увагу, що для додаткової деталізації пошуку необхідної інформації, пошукову систему ЗІР доповнено критерієм, який дозволяє розподіляти інформацію за типами платників (юридичні, фізичні, самозайняті особи або всі типи платників).

Нагадаємо, що скористатись ЗІР можна через офіційний веб-портал ДФС (вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс») або безпосередньо через пошукову систему в Інтернет мережі, зазначивши назву ресурсу.

Докладніше про користування ЗІР можна дізнатися у розділі «Про ресурс».

 Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ

Змінили місце проживання, або прізвище – оновіть дані в Державному реєстрі

Якщо у громадянина змінились реєстраційні дані: місце проживання, або прізвище, - необхідно, згідно з вимогами ст.70 Податкового кодексу України, протягом місяця подати до державної податкової інспекції заяву (форма 5-ДР)для внесення відповідних оновлених даних у Державний реєстр фізичних осіб – платників податків.

Завдяки своєчасно внесеній достовірній інформації про фактичні реєстраційні дані фізичних осіб, громадяни у визначений законодавством термін отримають податкові повідомлення – рішення про нараховані суми податків, а саме: земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та транспортного податку. Відповідно, вони зможуть своєчасно виконати свій обов’язок зі сплати податків, не порушуючи граничні терміни сплати та уникнути фінансових санкцій.

Для отримання номера облікової картки неповнолітнім особам заповнити заяву  може один із батьків при наявності свідоцтва про народження дитини та власного паспорта, що посвідчує його особу (заява за формою № 1ДР).

Отримання довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків – процедура безкоштовна.

Нагадуємо: Центр обслуговування платників Чернівецької ОДПІ знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-а. Звертайтеся до нас у робочі дні з 9:00 до 18:00 години (у п’ятницю з 9:00 до 16:45; у суботу з 9:00 до 13:00 ).

Використовуйте можливості Електронного кабінета

З метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», Державною фіскальною службою України на базі «Електронного кабінету платника» запроваджено інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет», за допомогою якого платники податків можуть вести документообіг та сплачувати податки онлайн, не відвідуючи Центри обслуговування платників, що значно економить час та надає можливість уникнути черги.

Офіційна сторінка Електронного кабiнету - https://cabinet.sfs.gov.ua.

За цим посиланням користувачі Електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Детальніше...

Пілотний проект ДФС України «Електронний чек» триває

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що триває впровадження пілотного проекту електронної системи – «Електронний чек». Новація «E-receipt» призводить до якісно нових відносин у ланці «підприємець – споживач».

Сутність новітньої моделі полягає у впровадженні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (реєстраторів розрахункових операцій).

Програма «Електронний чек» має низку суттєвих переваг, а саме:

- систему можна встановити на будь-який пристрій - персональний комп'ютер, планшет чи смартфон;

- система доступна, безкоштовна та може бути інтегрована з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами;

- має найвищий ступінь захисту й працює 24 години на добу та 7 днів на тиждень.

Крім того, застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності придбавати традиційний касовий апарат і відповідно друкувати паперові чеки.

Фіскальний чек громадяни зможуть перевірити у відкритій частині Електронного кабінету - електронного сервісу ДФС, розміщеного на офіційному веб-сайті ДФС.

Copyright 2015 Глибоцька РДА - Державна податкова інспекція інформує.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free
Версія сайту для
людей з вадою зору