За несвоєчасну сплату єдиного внеску – штраф

Відповідно до ч. 12 ст. 9 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

У разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі ЄВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина одинадцята ст. 9 Закону № 2464).

Згідно з п. 6 частини першої ст. 1 Закону № 2464 суми ЄВ, своєчасно не нараховані та/або не сплачені у строки, встановлені Законом № 2464, є недоїмкою.

Штраф у розмірі 20 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум ЄВ накладається за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) ЄВ (п. 2 частини одинадцятої ст. 25 Закону № 2464);

Детальніше...

Підприємці, які використовують автономні системи опалення, є платниками екоподатку

У разі використання автономних систем опалення, суб’єкти господарювання є платниками екологічного податку за фактичний обсяг забруднюючих речовин, які утворюються і викидаються в атмосферне повітря при згоранні палива (незалежно від наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення).

Платники екологічного податку складають окремо за кожний звітний квартал (не наростаючим підсумком) податкові декларації екологічного податку за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715 (далі – податкова декларація) та подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до органів фіскальної служби за місцем знаходження стаціонарних джерел забруднення.

Детальніше...

За три квартали з податку на прибуток звітуємо за новою формою

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що 19 серпня 2016 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 08.07.2016 № 585 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.07.2016 за № 1049/29179,  яким внесено о зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1415/27860.

Рядок 2 заголовної частини декларації доповнено полем, у якому зазначається базовий звітний період - календарний квартал або календарний рік.

Викладено в новій редакції назви показників розрахунку авансового внеску, розділ «Розрахунок авансового внеску з податку на прибуток підприємств» та рядок 26 декларації відповідно до положення пункту 38 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу  яким встановлено, що платники податку на прибуток підприємств сплачують до 31 грудня 2016 року авансовий внесок з податку на прибуток у розмірі 2/9 податку на прибуток, нарахованого у податковій звітності за три квартали 2016 року. Розрахунок такого авансового внеску подається платником податку у податковій декларації за три квартали 2016 року. При цьому визначена у розрахунку сума авансових внесків вважається узгодженою сумою грошових зобов’язань.

Детальніше...

Для платників ПДВ – електронні сервіси

Чернівецька ОДПІ нагадує платникам податку на додану вартість про можливість отримувати за допомогою електронних сервісів ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка (в тому числі додаткових електронних рахунків), а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр).

У платників ПДВ є можливість отримати: відомості з Реєстру; витяг з Реєстру; інформацію щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі; інформацію щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Реєстрі, за рахунок сум від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів; інформацію в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ; реквізити електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку.

Ознайомитись з діючими електронними сервісами для платників податків в системі електронного адміністрування ПДВ та завантажити відповідні форми запитів можна на офіційному веб -  порталі відомства (sfs.gov.ua) у розділі «Електронна звітність». 

Дублікат втраченого ідентифікаційний номера видають відразу

Для того, щоб уперше отримати реєстраційний номер - громадянин особисто (або через представника) подає до органу фіскальної служби Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР, яка є водночас заявою для реєстрації. Також необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу, який містить необхідні для реєстрації реквізити, а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство.

Якщо необхідно внести зміни, наприклад у разі зміни прізвища, імені, або адреси, то реєстраційний номер залишається незмінним, - змінюється лише нові дані на бланку. У такому випадку громадянину необхідно звернутися до податкової інспекції з оригіналом паспорта (зі зміненим прізвищем, іменем, або ж адресою) та заповнити форму 5 ДР (внесення змін персональних даних).

Детальніше...

У Чернівцях ПДВ повертають мільйонами

Упродовж дев’яти місяців цього року чернівецький бізнес отримав на рахунки 44,3 млн. грн. у вигляді відшкодованого податку на додану вартість (ПДВ). Це на 16,4 млн. грн., або на 37 відсотків більше, аніж торік. У вересні суб’єктам господарювання держава відшкодовувала 6,0 млн. грн. непрямого податку.

Нагадаємо, що з 1 лютого 2016 року набрали чинності зміни, внесені до Податкового кодексу України, щодо запровадження 2-х реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Відповідно, у першому реєстрі публікуються заяви підприємств та підприємців, які підпадають під критерії платників на автоматичне відшкодування ПДВ. У другому реєстрі заяви всіх інших платників ПДВ. Заяви на відшкодування ПДВ розглядаються у хронологічному порядку, залежно від дати надходження таких заяв.

Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість оприлюднено на порталі ДФС України. Переглянути їх можна за посиланням: http://sfs.gov.ua/diyalnist-/vidshkoduvannya-pdchv/reestri-vidshkoduvannya-pdv/.

 Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ

Скасувати реєстрацію РРО можна за 5 днів

Відповідно до глави 4 розділу II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 (далі - Порядок) заяву про скасування реєстрації суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації реєстратора розрахункових операції (далі – РРО).

Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування (далі – ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає довідку ЦСО про розпломбування РРО (крім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) та повертає контролюючому органу реєстраційне посвідчення.

Процедура розпломбування РРО в ЦСО за можливості проводиться і для РРО, щодо яких контролюючим органом прийнято рішення про примусове скасування реєстрації.

Детальніше...

Підприємці – спрощенці щомісячно сплачують 319 грн. ЄСВ

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що починаючи з 1 травня по 30 листопада 2016 року підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) в розмірі від 319 до 7975 гривень.

Нагадуємо, що для підприємців – платників єдиного податку єдиний внесок нараховується у розмірі 22% на суми, що визначаються такими платниками самостійно, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Мінімальний страховий внесок – визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір єдиного внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

З 01.05.2016 мінімальна заробітна плата становить 1450 грн. Таким  чином, мінімальний страховий внесок на травень – листопад 2016 року становить 319 грн. за місяць (1450 грн.* 0,22). Максимальний розмір єдиного внеску - 7975 гривень,

Єдиний внесок за себе мають право не сплачувати фізичні особи – підприємці на єдиному податку, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують, відповідно до закону, пенсію або соціальну допомогу.

Звертаємо увагу, єдиний внесок сплачується незалежно від того, отримували спрощенці дохід чи ні.

Нагадуємо, єдиний внесок за ІІІ квартал 2016 року підприємці повинні сплатити до 19 жовтня поточного року.

Детальніше...

Повідомити податківців про зміну керівника, або бухгалтера можна поштою

Відповідно до ст.ст. 64-65 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) взяття на облік за основним місцем обліку юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та фізичних осіб - підприємців як платників податків та зборів у контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей, наданих державним реєстратором не пізніше наступного робочого дня з дня отримання зазначених відомостей контролюючими органами. Тому подавати до контролюючих органів заяву за ф. №1-ОПП або за ф. №5-ОПП для взяття на облік таким платникам не потрібно.

Окрема категорія платників податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), має подавати для взяття на облік заяву за ф. №1 - ОПП (ф. №5-ОПП).

Згідно з п. 65.3 ст. 65 ПКУ для взяття на облік фізичної особи, яка має намір провадити незалежну професійну діяльність, така особа повинна подати заяву (за ф. №5-ОПП) та документи особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) або через уповноважену особу до контролюючого органу за місцем постійного проживання.

Детальніше...

Підвищити кваліфікацію працівника можна без податків

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що відповідно до п.п. 165.1.21 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України сума, сплачена роботодавцем на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за фізичну особу, але не вище розміру, визначеного в абзаці першому п.п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 Податкового кодексу України на кожний повний або неповний місяць підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи, незалежно від того, чи перебуває ця особа у трудових відносинах з роботодавцем, але за умови, що вона уклала з ним письмовий договір (контракт) про взяті зобов’язання з відпрацювання у такого роботодавця після закінчення вищого та/або професійно-технічного навчального закладу і отримання спеціальності (кваліфікації) не менше ніж три роки, не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу.
Крім цього, до складу оподатковуваного доходу не включається сума витрат роботодавця у зв’язку з підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) платника податку згідно із законом.

Детальніше...

Copyright 2015 Глибоцька РДА - Державна податкова інспекція інформує.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free
Версія сайту для
людей з вадою зору