За серпень по ПДВ звітуємо за новою формою

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що подання декларації з ПДВ, яка враховує зміни, внесені з 1 липня 2016 року наказом Мінфіну  від 25.05.2016 р. № 503, вперше має здійснюватися:

  •  за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання - 20.09.2016 р.),
  • IV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017 р.).

Нагадуємо, що додатки 2 (Д2) та З (ДЗ) до декларації з ПДВ викладено в новій редакції, яка передбачає спрощення порядку заповнення податкової звітності та розшифровку від’ємного значення різниці між податковими зобов’язаннями і податковим кредитом в розрізі постачальників тільки у тій частині такого від’ємного значення, яка задекларована платником податку до бюджетного відшкодування. Така деталізація здійснюється в таблиці 2 "Розшифровка суми податку, фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України" додатка З (ДЗ) до декларації з ПДВ.

Деталізація від’ємного значення різниці між податковими зобов’язаннями і податковим кредитом, яка переноситься до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, здійснюється лише в частині періодів її виникнення. Такі дані відображаються в додатку 2 (Д2) до декларації з ПДВ.

Детальніше...

Скористайтесь електронними сервісами від ДФС

Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС sfs.gov.ua, постійно збільшується, наразі їх налічується близько 40. Зазначене дозволяє платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджує їх час, скорочує до мінімуму контакти з органами ДФС.

Не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків береться на облік в податковій інспекції протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Завдяки електронному сервісу з укладання Договору про визнання електронних документів, платник подає звітність до податкової інспекції в електронному вигляді, реєструє податкові та акцизні накладні у Єдиному реєстрі податкових або акцизних накладних.

Не витрачаючи часу на відвідування податкової інспекції, юридична або фізична особа-підприємець завдяки електронним сервісам має змогу зареєструватись платником ПДВ, анулювати таку реєстрацію,  отримати витяг з реєстру платників ПДВ, зареєструватись платником єдиного податку, отримати довідку про відсутність заборгованості, а також низку різноманітних витягів із систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.

Детальніше...

«Підакцизним» порушникам податківці нарахували майже півмільйона штрафів

Цього року чернівецькі податківці притягнули до відповідальності 78 суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами. Загальна сума штрафних та фінансових санкцій до порушників склала 487,1 тис. грн.

Фахівцями Чернівецької ОДПІ було виявлено 29 фактів порушення граничних цін на алкогольні напої та тютюнові вироби; 5 - роздрібної торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензій.

До відповідальності притягнуто підприємця за зберігання (реалізацію) алкогольних напоїв немаркованих марками акцизного податку. Крім вилученого алкоголю, порушнику доведеться сплатити й фінансову санкцію у розмірі 17,0 тис. грн.

Серед порушень є і 6 випадків продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім, за які підприємці поплатилися ліцензіями та штрафом 6800 гривень кожний.

Детальніше...

В активі чернівецького бізнесу майже мільярд сплачених податків

Упродовж семи місяців цього року платники податків, які перебувають на обліку  Чернівецької ОДПІ сплатили до зведеного бюджету 964,4 млн. грн. податків, що на 277,0 млн. грн., або майже на третину більше, ніж минулого року. До державної скарбниці платники перерахували 380,6 млн. грн., а до  місцевого бюджету надходження склали – 583,8 млн. грн. Цього року відшкодовано з бюджету 34,8 млн. грн. податку на додану вартість, що на 10,0 млн. грн. більше, аніж минулого.

Головними складовими податкових надходжень до бюджету є надходження податку на доходи фізичних осіб – 417,4  млн. грн., податку на додану  вартість – 154,7 млн. грн.; акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів - 90,7 млн. грн.; плати за землю – 83,5 млн. грн. та податку на прибуток – 72,2 млн. грн. 

За підсумками семи місяців платники єдиного податку - юридичні  та фізичні особи сплатили до бюджету 65,4 млн. грн., що на 22,1 млн. грн., або на третину більше, ніж попереднього року.

З початку року чернівчани перерахували до держбюджету 37,5 млн. грн. військового збору та 13,2 млн. грн. податку з пасивних доходів.

Інтернет - торгівля: реквізити касового чека та нюанси повернення товару

Згідно положень чинного законодавства, суб'єкти господарювання, що використовують рекламні інтернет-сторінки для продажу товарів, робіт (послуг), мають реєструвати РРО на загальних підставах за адресою розміщення таких магазинів, а у разі доставки власною кур'єрською службою РРО реєструється на транспортний засіб, яким здійснюється доставка.

У разі проведення розрахунків з використанням електронного платіжного засобу (платіжної картки) платіжного термінала, з'єднаного або поєднаного з реєстратором розрахункових операцій, касовий чек повинен додатково містити такі обов'язкові реквізити:

ідентифікатор еквайєра та торгівця або інші реквізити, що дадуть змогу їх ідентифікувати;

ідентифікатор платіжного пристрою;                                                          

суму комісійної винагороди (у разі наявності);

вид операції;

реквізити електронного платіжного засобу (платіжної картки) (допустимі правилами безпеки платіжної системи), перед якими друкуються великі літери "ЕПЗ";

Детальніше...

Змінили назву підприємства - переукладіть договір про визнання електронних документів

Чернівецька ОДПІ звертає увагу платників на те, що відповідно до п.п. 6.4 п. 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. № 233 (далі – Інструккція № 233) контролюючий орган, де зареєстрований платник, звіряє реквізити, вказані у Договорі, з реєстраційними даними платника податків в контролюючому органі.

Додатком 1 до Інструккції № 233, визначено текст примірного договору про визнання електронних документів, в якому зазначається, зокрема найменування платника податків – юридичної особи.

Внесення змін до облікових даних платників податків визначено розділом  IX «Порядку обліку платників податків і зборів», затвердженого наказом Міністерства інансів України від 09.12.11 № 1588.

Тобто, у разі зміни найменування юридичної особи, платнику необхідно переукласти договір.про визнання електронних документів. 

Що робити "єдиннику" у разі зміни податкової адреси та інших відомостей

Для внесення змін до реєстру платників єдиного податку при зміні відомостей (місця здійснення діяльності, податкової адреси та ін.) платник повинен подати заяву про зміни у встановлені ПКУ строки

За бажанням такого платника контролюючий орган видає витяг з реєстру платників єдиного податку.

Платнику ЄП варто взяти до уваги, що у разі зміни відомостей, ПІП, податкової адреси, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності та ставок єдиного податку, зміни до реєстру платників єдиного податку вносяться в день подання платником відповідної заяви.

У разі зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни .

Детальніше...

На торгівлі пальним, цигарками та алкоголем бюджет заробив 90,7 млн. грн.

Протягом семи місяців цього року бюджет Чернівців отримав 90,7 млн. грн. акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами, що на 44,5 відсотки, або на 40,4 млн. грн. перевищує минулорічні показники. Найбільше податку отримала місцева казна від реалізації нафтопродуктів – 35,0 млн. грн., або понад 38 відсотків у структурі надходжень з роздрібного акцизу. Надходження від продажу алкогольних напоїв склали близько 28,0 млн. грн., а від реалізації тютюнових виробів – 27,7 млн. грн.

На обліку в Чернівецькій ОДПІ станом на 01.08.2016 р. перебувають 807 платників акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами (у т.ч 177 юридичних та 630 фізичних осіб).

Звертаємо увагу, що наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення» від 11.02.2016 р. № 49, затверджено новий пакет звітності щодо виробництва й обігу спирту етилового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів і порядки їх заповнення.

У звітах ф. № 1-ОА, ф. № 1-РА, ф. № 1-ОТ, ф. № 2-РТ виробники та/або продавці алкоголю та/або тютюну, вказують обсяги придбання та реалізації підакцизних товарів в розрізі контрагентів із зазначенням детальної інформації про них в окремих розділах (таблицях). У них зазначають дату придбання, код області, ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізосіб-підприємців) найменування (ПІП – якщо йдеться про підприємця) контрагента, його місцезнаходження чи проживання, код продукції згідно з додатком до наказу та обсяги придбання (реалізації) алкоголю чи тютюну.

Продавці алкоголю і тютюну подають ці форми щомісячно до 10 числа наступного за звітним місяця до органу ДФС. 

В активі Чернівецького бізнесу майже мільярд сплачених податків

Упродовж семи місяців цього року платники податків, які перебувають на обліку  Чернівецької ОДПІ сплатили до зведеного бюджету 964,4 млн. грн. податків, що на 277,0 млн. грн., або майже на третину більше, ніж минулого року. До державної скарбниці платники перерахували 380,6 млн. грн., а до  місцевого бюджету надходження склали – 583,8 млн. грн. Цього року відшкодовано з бюджету 34,8 млн. грн. податку на додану вартість, що на 10,0 млн. грн. більше, аніж минулого.

Головними складовими податкових надходжень до бюджету є надходження податку на доходи фізичних осіб – 417,4  млн. грн., податку на додану  вартість – 154,7 млн. грн.; акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів - 90,7 млн. грн.; плати за землю – 83,5 млн. грн. та податку на прибуток – 72,2 млн. грн. 

За підсумками семи місяців платники єдиного податку - юридичні  та фізичні особи сплатили до бюджету 65,4 млн. грн., що на 22,1 млн. грн., або на третину більше, ніж попереднього року.

З початку року чернівчани перерахували до держбюджету 37,5 млн. грн. військового збору та 13,2 млн. грн. податку з пасивних доходів.

Інформацію про «нелегалів» податківці збирають із різних джерел

Виплата зарплатні в «конвертах» залишається болючою проблемою не лише для держави, бюджетний кошторис якої потерпає від низької податкової дисципліни, а й у першу чергу «б’є» по добробуту найманого працівника, який власноруч позбавляє себе стабільності у майбутньому. Адже коли працездатний громадянин не несе солідарної відповідальності за пенсійне забезпечення сучасних пенсіонерів, він не може розраховувати на відповідну віддачу з боку суспільства у похилому віці.

Як розповів начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Чернівецької ОДПІ Андрій Світовий, робота по виявленню порушників трудового законодавства триває постійно.  Мораторій на перевірки, який діє і упродовж цього року, не розповсюджується на  перевірки з приводу неоформлених працівників. Як правило, «сірі наймити» виявляються під час фактичних перевірок.

Джерела такої інформації можуть бути різними: Податковий кодекс ніяк їх не обмежує. Призвести до фактичної перевірки можуть і скарги фізичних або юридичних осіб, і інформація від органів державної влади, в тому числі від інших контролюючих органів або органів місцевого самоврядування.

«Реклама та оголошення в інформаційному просторі –  теж не залишаються поза увагою наших працівників. Як правило, для того, щоб не турбувати добросовісних платників, ми одразу використовуємо кілька джерел інформації. Нерідко, на збір податкової інформації про порушників витрачається чимало часу»,- зазначив Андрій Іванович.

Як свідчить практика, саме сезонні види діяльності приваблюють «нелегалів». Влітку, у сезон будівництва та  ремонтів, будівельні майданчики  відвідують і податківці. Цього року, у липні станом на 25 число, чернівецькі фіскали вже відшукали 67 «сірих наймитів» на чернівецьких будівельних майданчиках.

Іноді працедавці дослухаються до аргументів і самостійно «добровільно» працевлаштовують своїх працівників, але трапляються й випадки, коли доводиться залучати правоохоронців.

Детальніше...

Copyright 2015 Глибоцька РДА - Державна податкова інспекція інформує.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free
Версія сайту для
людей з вадою зору