Розпорядження № 49 від 08.02.2018

Про затвердження плану роботи районної державної адміністрації щодо запобігання корупції на 2018 рік

Attachments:
Download this file (49.pdf)49.pdf[ ]155 Kb

Повідомлення про корупцію

Контактна інформація для здійснення повідомлень
про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції»

Начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи та з питань надзвичайних ситуацій апарату райдержадміністрації

Трошин Михайло Дмитрович

Телефон

2-46-31

е-mail

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Відповідно до статті 53 Закону України «Про запобігання корупції»  особа, яка надає допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривач), - особа, яка за наявності обґрунтованого переконання, що інформація є достовірною, повідомляє про порушення вимог цього Закону іншою особою.
Повідомлення про порушення вимог цього Закону може бути здійснене працівником відповідного органу без зазначення авторства (анонімно).
Анонімне повідомлення про порушення вимог цього Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
              Анонімне повідомлення про порушення вимог цього Закону підлягає перевірці у термін не більше п’ятнадцяти днів від дня його отримання. Якщо у вказаний термін перевірити інформацію, що міститься в повідомленні, неможливо, керівник відповідного органу або його заступник продовжують термін розгляду повідомлення до тридцяти днів від дня його отримання.
              У разі підтвердження викладеної у повідомленні інформації про порушення вимог цього Закону керівник відповідного органу вживає заходів щодо припинення виявленого порушення, усунення його наслідків та притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності, а у випадках виявлення ознак кримінального або адміністративного правопорушення також інформує спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

Пам’ятка декларанта

01 січня 2018 року розпочався черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

В Національному агентстві з питань запобігання корупції розробили «Пам’ятку декларанта» і просять звернути увагу, що більшість інформації, необхідної для заповнення декларації, міститься у відкритих державних реєстрах:

  1. Державний реєстр речових прав на нерухоме майно https://kap.minjust.gov.ua/services…
  2. Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Тут ви можете знайти інформацію для заповнення розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї».
    https://kap.minjust.gov.ua/services…
  3. Єдиний державний реєстр МВС. Він містить інформацію про транспортні засоби, які перебувають у особи на праві власності чи користування.
    https://igov.org.ua/service/1397/general
  4. Реєстр застрахованих осіб Пенсійного фонду України. Такий реєстр містить інформацію про отримані протягом року доходи.
    http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer
  5. Крім того, відомості про доходи можна отримати, сформувавши запит в особистому кабінеті на сайті Державної фіскальної служби за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx
  6. Власникам повітряних суден, а також морського та річкового транспорту радимо перевірити інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України http://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukr…/
    Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx
  7. Інформацію щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисні моделі, промислові знаки та іншу, що необхідна для заповнення розділу 6 «Нематеріальні активи» можна знайти за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/List…

    Детальніше...

Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

Шановні суб’єкти декларування! З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні, який розпочинається з 01.01.2018, просимо Вас виконати такі дії:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

Детальніше...

До уваги державних службовців

В межах інформаційної компанії у 2017 році Національним агентством з питань запобігання корупції на основі методичних рекомендацій щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів створено безкоштовний навчальний онлайн-конкурс «Конфлікт інтересів: треба знати». Онлайн - конкурс розпочнеться 09.12.2017 р. Для участі в ньому необхідно на сайті WWW.prometheus.org.ua знайти курс «Конфлікт інтересів:  треба  знати!»  та зареєструватись.

У Національному агентстві з питань запобігання корупції працює телефонна лінія з питань заповнення електронних декларацій

Телефонну лінію створено з метою допомоги суб’єктам декларування правильно у відведений законодавством термін заповнити та подати е-декларацію.
З моменту створення телефонної лінії громадяни найчастіше звертались з питаннями строків подання щорічних декларацій, порядку виправлення вже поданої декларації, повідомлення НАЗК про суттєву зміну у майновому стані тощо. Телефонна лінія з питань заповнення електронних декларацій працює щодня з 9.00 до 18.00 за номером: (044) 200-08-29, 200-06-88.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ УПОВНОВАЖЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ (УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ) З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ

Дивитись тут

До уваги державних службовців

Законом України «Про запобігання корупції», окрім вимог щодо подання декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, встановлено інші заходи фінансового контролю. Так, відповідно до частини 2 статті 52 Закону України «Про запобігання корупції», у разі суттєвої зміни у майновому стані суб’єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб’єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов’язаний письмово повідомити про це Національне агентство з гитань запобігання корупції. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб; уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції. Розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, визначено Законом України «Про державний бюджет України на 2017 рік». Зокрема, відповідно до статті 7 зазначеного Закону розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 1 січня 2017 року становить 1600 гривень. Таким чином, обов’язок щодо повідомлення про суттєві зміни в майновому стані виникає в разі отримання доходу або придбання майна суб’єктом декларування на суму поназ 80 000 гривень. Суб’єкти декларування письмово повідомляють Національне агентство про суттєві зміни у своєму майновому стані шляхом подання відповідного електронного повідомлення до інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування через власний персональний електронний кабінет у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна. Зазначене електронне повідомлення подається шляхом заповнення відповідної електронної форми на веб-сайті Єдиного державного реєстру декларацій. ^ Виправлені повідомлення про суттєві зміни у майновому стані суб’єкта, декларування до Єдиного державного реєстру декларацій не подаються. Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані суб’єкта декларування подаються винятково в електронній формі, їх паперова копія не подається. Поряд з цим, частиною 1 статті 52 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено, що у разі відкриття суб’єктом декларування або- членом. його сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента відповідний суб’єкт декларування зобов’язаний у десятиденний строк письмово повідомити про це Національне агентство у встановленому ним порядку, із зазначенням номера рахунка і місцезнаходження банку- нерезидента. Відповідальність за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані встановлена статтею 1726 Кодексу України про адміністративні правопорушення та полягає у накладенні адміністративного стягнення у вигляді штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів <Р доходів громадян (від 1700 до 3400 гривень).

Роз'яснення щодо подання декларації

Для перегляду перейти за посиланням.

Що треба знати державним службовцям перед заповненням електронної декларації?

 З 01 січня 2017 року стартувала друга хвиля електронного декларування. Вона охоплює всіх суб’єктів декларування й усі типи декларацій. У другому етапі е-декларування подавати декларації будуть: суб’єкти першого етапу, а також депутати місцевих рад, державні службовці категорії “В”, посадові особи місцевого самоврядування 4-7 категорій; військові посадові особи Збройних Сил України, Держспецзв'язку та інших військових формувань (крім військовослужбовців строкової служби),поліцейські,особи рядового і начальницького складу державної кримінально-виконавчої служби, податкової міліції, особи начальницького складу підрозділів цивільного захисту, ДБР, НАБУ,посадові та службові особи органів прокуратури, СБУ, ДБР, НАБУ, дипломатичної служби, інших держорганів,посадові особи юридичних осіб публічного права.

На відміну від паперових декларацій, електронні мають 16 розділів, тому суб'єкту декларування потрібно заздалегідь почати заповнення документу.  Для реєстрування та входу до системи декларування НАЗК посадовцю треба мати власний електронний цифровий підпис. Відтепер декларант має змогу зберігати чернетки форми й використовувати раніше подані декларації для створення нових. А також заповнювати декларацію поступово, повертаючись до заповнення необмежену кількість разів, до встановленого строку подачі декларації.

Суб'єкт декларування може подати виправлену декларацію без звернення до НАЗК лише один раз упродовж 7 днів після подання декларації. Після цього терміну виправлення можливе лише з дозволу НАЗК і може також передбачати притягнення до відповідальності. 

Детальніше...

Copyright 2015 Глибоцька РДА - Запобігання проявам корупції.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free
Версія сайту для
людей з вадою зору