Що треба знати державним службовцям перед заповненням електронної декларації?

 З 01 січня 2017 року стартувала друга хвиля електронного декларування. Вона охоплює всіх суб’єктів декларування й усі типи декларацій. У другому етапі е-декларування подавати декларації будуть: суб’єкти першого етапу, а також депутати місцевих рад, державні службовці категорії “В”, посадові особи місцевого самоврядування 4-7 категорій; військові посадові особи Збройних Сил України, Держспецзв'язку та інших військових формувань (крім військовослужбовців строкової служби),поліцейські,особи рядового і начальницького складу державної кримінально-виконавчої служби, податкової міліції, особи начальницького складу підрозділів цивільного захисту, ДБР, НАБУ,посадові та службові особи органів прокуратури, СБУ, ДБР, НАБУ, дипломатичної служби, інших держорганів,посадові особи юридичних осіб публічного права.

На відміну від паперових декларацій, електронні мають 16 розділів, тому суб'єкту декларування потрібно заздалегідь почати заповнення документу.  Для реєстрування та входу до системи декларування НАЗК посадовцю треба мати власний електронний цифровий підпис. Відтепер декларант має змогу зберігати чернетки форми й використовувати раніше подані декларації для створення нових. А також заповнювати декларацію поступово, повертаючись до заповнення необмежену кількість разів, до встановленого строку подачі декларації.

Суб'єкт декларування може подати виправлену декларацію без звернення до НАЗК лише один раз упродовж 7 днів після подання декларації. Після цього терміну виправлення можливе лише з дозволу НАЗК і може також передбачати притягнення до відповідальності. 

У е-декларуванні з'явилися нові розділи: об'єкти незавершеного будівництва; нематеріальні активи: об'єкти інтелектуальної власності, ліцензії тощо юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб'єкт декларування або члени його сім'ї; робота за сумісництвом суб'єкта декларування; членство суб'єкта декларування в організаціях та їх органах.  Також у деяких розділах збільшився обсяг інформації: подається інформація про співвласників майна, а також про власника майна, яке знаходиться на праві користування (в оренді) у суб'єкта декларування чи членів його родини; інше рухоме майно (крім транспортних засобів, вони декларуються окремо): антикваріат, твори мистецтва, побутові прилади тощо.

Декларується кожен окремий предмет вартістю більше 100 МЗП (мінімальна заробітна плата, що складає 1378 грн для декларацій за 2016 рік); грошові активи: готівкові кошти, кошти на рахунках, якщо сукупно більше за 50 МЗП (68 900 грн для 2016 року); видатки та правочини суб'єкта декларування: якщо розмір видатку більший за 50 МЗП (68 900 грн для 2016 року), негрошові подарунки, лише якщо разово перевищують 5 МЗП , грошові подарунки, якщо сукупно від одного джерела за рік перевищують 5 МЗП.

Якщо член сім'ї відмовився надавати інформацію для заповнення декларації, суб'єкт декларування зазначає це в декларації. В такому випадку НАЗК проводить повну перевірку декларації. Визначення членів сім'ї залишилося незмінним - особи, які перебувають у шлюбі, а також їхні діти, в тому числі повнолітні, батьки, особи, які перебувають під опікою і піклуванням, інші особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі.Адміністративна відповідальність настає у випадку завідомо недостовірних відомостей у декларації за розбіжності   100-250 МЗП, кримінальна відповідальність– на 250 мінімальних заробітних плат.

Розпорядження № 498 від 30.12.2016

Про затвердження плану роботи районної державної адміністрації щодо запобігання і протидії корупції на 2017 рік

Attachments:
Download this file (498.pdf)498[ ]3733 Kb

Методичні рекомендації

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб

Розпорядження № 256 від 19.07.2016

"Про призначення уповноваженою особою з питаня запобігання та виявлення корупції Глибоцької районної державної адміністрації" 

Attachments:
Download this file (Розпорядження.pdf)Розпорядження № 256[ ]34 Kb

Антикорупційне законодавство

  1. Закон України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції»
  2. Закон України від 14.10.2014 № 1699-VII «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки»
  3. Закон України від 14.10.2014 № 1698-VII «Про Національне антикорупційне бюро України»
  4. Закон України від 07.04.2011 № 3206-VI «Про засади запобігання і протидії корупції»
  5. Закон України від 13.05.2014 № 1261-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв’язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України»
  6. Кримінальний кодекс України від 05.04.2001 № 2341-III
  7. Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X
  8. Указ Президента України від 21.10.2011 № 1001/2011 «Про національну антикорупційну стратегію на 2011 – 2015 роки»
  9. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 № 265 "Про затвердження Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки"
  10. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1195 «Про затвердження Порядку передачі дарунків, одержаних як подарунки державі, Автономній Республіці Крим, територіальній громаді, державним або комунальним установам чи організаціям»
  11. Методичні рекомендації Міністерства юстиції України від 16.10.2013 «Запобігання і протидія корупції в державних органах та органах місцевого самоврядування»

НОВИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЗАКОН: ПРО КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ

Тут нам не обійтися без порівняння «колишнього» та «нового» - тож періодично будемо озиратись на Закон України від 07.04.11 р. № 3206-VI «Про засади запобігання і протидії корупції» (далі – Закон № 3206 або старий Закон) та Закон України від 14.10.14 р. № 1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон № 1700 або новий Закон). А також доведеться відштовхуватись від термінології, якою оперує антикорупційне законодавство. Отже, пригадаємо її:

Старе поняття (визначене Законом №3206):

-  конфлікт інтересів - суперечність між особистими майновими, немайновими інтересами особи чи близьких їй осіб та її службовими повноваженнями, наявність якої може вплинути на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання наданих їй службових повноважень.

Нове поняття (визначене Законом №1700):

потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень;

-  реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Для аналізу нам знадобиться ще один термін, введений Законом № 1700, - приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі тими, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Детальніше...

Розпорядження № 4 від 06.01.2016

Про затвердження плану роботи районної державної адміністрації щодо запобігання і протидії корупції на 2016 рік

Методичні рекомендації з питань запобігання і протидії корупції

Методичні рекомендації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру

Методичні рекомендації "Типові ситуації щодо порядку врегулювання конфлікту інтересів на державній службі" (перейти за посиланням) 

Роз’яснення щодо застосування частини 1 статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»

Методичні рекомендації щодо запобігання і протидії корупції в державних органах та органах місцевого самоврядування (перейти за посиланням) 

Методичні рекомендації щодо заповнення декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру

Методичні рекомендіції з питань запобігання та протидії корупції

Заходи з виконання у Глибоцькому районі в 2015-2017 роках Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки

Завантажити

Порушення прав інтелектуальної власності в Інтернеті

Присвоєння чужого – матеріальних цінностей чи речей нематеріального світу – засуджувалося завжди. Копіювання, плагіат – ці поняття у всі часи визначали дії, що з одного боку спонукали розвиток і прогрес, оскільки відтворення і поширення сприяло творчим переробкам, видозмінам та вдосконаленням, а з іншого – цей же прогрес уповільнювали, оскільки порушувалися права, а часто й ініціативи авторів.
Можна сказати, що розвиток глобальних комп’ютерних мереж сприяє виникненню проблеми дотримання прав інтелектуальної власності. Витоки існуючої нині системи охорони інтелектуальної власності сягають у далеку древність, і намагання знайти конкретні передумови її виникнення, зважаючи на постійний розвиток історичної науки, – є лише способами осмислення проблеми.

Детальніше...

Copyright 2015 Глибоцька РДА - Запобігання проявам корупції.
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free
Версія сайту для
людей з вадою зору